تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3738674
شناسه : 3738674
تاریخ :
۲۸ مجتمع بین‌راهی استان بوشهر آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین اقتصاد ایران: بوشهر- معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: ۲۸ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید طالب لواسانی با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی و افزایش جمعیت مشتاق زیارت حضرت اباعبدلله الحسین (ع) اظهار کرد: در راستای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر مجتمع‌های خدماتی- رفاهی بین راهی، بازدیدهای کارشناسان این اداره کل از مجتمع‌های بین راهی استان به صورت نوبه‌ای و منظم در جریان است و با نزدیک شدن به ایام اربعین، این نظارت‌ها افزایش می‌یابد.

لواسانی خاطرنشان کرد: در بازدیدهای صورت گرفته، نظافت نمازخانه‌ها و تجهیز آن‌ها، نظافت مستمر سرویس‌های بهداشتی، وضعیت رستوران، آشپزخانه، پارکینگ، ورودی و خروجی مجتمع‌ها مورد نظارت و بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در جریان بازدیدها با موارد تخلف برخورد خواهد شد، گفت: مسافران و رانندگان نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی مجتمع‌های خدماتی رفاهی موارد را از طریق سامانه‌های پیامکی یا تلفنی ۱۴۱ اعلام کنند.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر یادآور شد: ۱۶ راهدارخانه و مهمانسراهای ادارات شهرستانی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز آماده خدمات دهی یا اسکان اضطراری زائران اربعین حسینی (ع) هستند.