تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3738639
شناسه : 3738639
تاریخ :
رایتل ارائه‌دهنده کمترین تعرفه‌ رومینگ به زائرین اربعین ۱۴۰۳ اقتصاد ایران: رایتل به‌منظور ارائه خدمات بهتر به زائرین اربعین، طرح‌های ویژه‌ای شامل بسته‌های تخفیفی برای مشترکین این اپراتور و سیم‌کارت با قیمت استثنایی برای زائرینی که سیم‌کارت رایتل ندارند، تدارک دیده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بازار -

به گزارش روابط‌ عمومی رایتل، مشترکین این اپراتور می‌توانند با سیم‌کارت رایتل خود در زیارت اربعین 1403 علاوه بر بسته‌های تخفیفی و کمترین تعرفه‌ خدمات، از سهولت ارتباطات و دسترسی به اینترنت در کشور عراق، برخوردار شوند.

طرح اربعین رایتل با کمترین تعرفه‌ رومینگ بین‌الملل، به‌صرفه‌ترین  بسته‌های اینترنت و همچنین سیم‌کارت با قیمت ویژه ارائه شده است.

مشترکین رایتل امکان خرید بسته­ های تخفیفی رومینگ بین ­الملل ویژه عراق را از طریق اپلیکیشن رایتل‌من، وب‌سایت رایتل یا شماره‌گیری کد دستوری #228* دارند.

کسانی که مشترک رایتل نیستند، می‌توانند از فرصت ویژه خرید سیم­کارت تخفیفی رایتل به‌همراه بسته اینترنت، مکالمه و پیامک با قیمت 50 هزار تومان جهت استفاده در ایران و عراق، بهره‌مند شوند.

خرید سیم‌کارت ویژه اربعین از طریق ‌وب‌سایت، مراکز امور مشتریان و نمایندگی‌های رایتل در سراسر کشور امکان‌پذیر است.

بنابر اعلام این اپراتور، تیم‌های فنی و خدمات مشترکین رایتل برای پشتیبانی و مانیتورینگ وضعیت ارتباطی در چندین نقطه مرزی پاسخگوی زائرین هستند.

جهت خرید سیم‌کارت و مشاهده جزئیات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت رایتل مراجعه کنید.

انتهای پیام/