تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3738634
شناسه : 3738634
تاریخ :
ارائه خدمات گروه‌های جهادی به مردم ۹۰ روستا در الموت اقتصاد ایران: قزوین- فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: در اردوی جهادی دانشجویان قزوینی بیش از ۸ هزار نفر در ۹۰ روستای الموت از خدمات پزشکی جهادگران استفاده می‌کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ابوذر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهار کرد: کاروان جهادی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی از ۱۴ الی ۱۹ مرداد در منطقه الموت مستقر شده‌اند.

وی بیان کرد: در این اردو بیش از ۸۰ دانشجو در بخش‌های مختلف درمانی، پزشک عمومی و دندان‌پزشکی به مردم روستایی و مردم مناطق محروم خدمات ارائه می‌کنند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین تأکید کرد: در این اردو بیش از ۸ هزار نفر در ۹۰ روستای منطقه الموت از خدمات ارائه شده جهادگران استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه این اردو در ۳ گروه جهادی انجام می‌شود، اضافه کرد: به‌تناسب نیاز و شرایط هر منطقه و روستا این گروه‌ها خدمات جهادی را ارائه کرده‌اند.

محمدی با بیان اینکه باور ما این است که مشکلات جامعه ما توسط جهادگران و با روحیه جهادی حل می‌شود، اضافه کرد: اردوهای جهاد افقی را به ما نشان می‌دهد که می‌توان با تکیه بر آن مشکلات محرومین را حل کرد.

وی در پایان یادآور شد: تعداد زیادی از دانشجویان داوطلب حضور در گروه‌های جهادی هستند اما به دلیل محدودیت‌های پشتیبانی نتوانستیم از ظرفیت این دانشجویان استفاده کنیم.