تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3738616
شناسه : 3738616
تاریخ :
دانش آموزان شاهرودی در مسابقات آزمایشگاهی خوش درخشیدند اقتصاد ایران: شاهرود- معاون آموزش متوسطه ،مدیریت آموزش و پرورش شاهرود از درخشش دانش آموزان شهرستان در مسابقات آزمایشگاهی استان سمنان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

هادی عامریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از درخشش دانش آموزان شاهرودی در مسابقات آزمایشگاهی استان سمنان خبر داد و بیان کرد: مسابقات آزمایشگاهی دانش آموزی سراسر استان سمنان با حضور ۱۷ تیم دو نفره به میزبانی پژوهش سرای دانش آموزی شاهرود برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره علمی و پژوهشی دانش آموزان استان سمنان افزود: این مسابقات با تلاش دبیران اجرایی و همت مدیریت پژوهش سرای دانش آموزی شهرستان شاهرود، در راستای سند تحول بنیادین و با هدف ارتقای سطح پژوهش و آزمایش و شناسایی دانش آموزان مستعد در رشته علوم تجربی در پژوهش سرای دانش آموزی شهرستان برگزار شد.

معاون آموزش و پرورش شاهرود بیان کرد: این المپیاد علمی در رشته‌های فیزیک، شیمی، زیست و زمین شناسی با حضور دانش آموزان پایه‌های دهم و یازدهم سراسر استان سمنان برگزار شد.

عامریان افزود: این دوره از مسابقات با مدیریت پژوهش سرای شاهرود و حضور کارشناسان این پژوهش سرا و داورانی از سراسر استان جهت ارزیابی و داوری برگزار و در نهایت هفت تیم در رشته‌های مختلف به مسابقات کشوری راه یافتند.

وی گفت: در تمامی رشته‌ها، تیم‌های شهرستان شاهرود به مقام‌های اول دست یافته و به مسابقات کشوری آزمایشگاهی دانش آموزان سراسر کشور راه یافتند.