تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3738569
شناسه : 3738569
تاریخ :
شب وحشت در اراضی اشغالی؛ سقوط موشک گنبد آهنین در منطقه خودی اقتصاد ایران: حمله بامدادی حزب الله لبنان علیه اراضی اشغالی باعث نگرانی صهیونیست‌ها شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که حزب الله لبنان قواعد درگیری را شکسته و حملات نیمه شب خود را در واکنش به تجاوزات اخیر تل آویو علیه جنوب لبنان افزایش داده است.

این رسانه‌ها طی بامداد امروز از به گوش رسیدن صدا چند انفجار در منطقه الجلیل علیا ناشی از اصابت موشک و انفجار پهپاد انتحاری خبر دادند.

آنها تاکید کردند که خودروهای امدادی خود را به مکان مورد نظر در اییلیت هاشاحر رساندند. یک پهپاد حزب الله به پایگاه این منطقه اصابت کرده و دست کم ۲ نظامی زخمی شده‌اند.

یک موشک شلیک شده از سوی سامانه گنبد آهنین نیز در منطقه اییلیت هاشاحر سقوط کرده است! جراحت‌های وارده به ۲ نظامی صهیونیست که از تیپ معروف گولانی هستند وخیم گزارش شده است. در اطراف پایگاه مذکور در حالی که نظامیان صهیونیست در این پایگاه گیر افتاده بودند یک آتش سوزی گسترده به راه افتاد.

رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند که اپراتور پهپاد حزب الله با چشمان بسته مسیر آموزشی تیپ گولانی را طی می‌کند.

نهاد رادیو و تلویزیون این رژیم اذعان کرد که انتظار حمله از سوی ایران و حزب الله زندگی روزانه صهیونیست‌ها در مناطق شمالی را مختل کرده است.