تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3738496
شناسه : 3738496
تاریخ :
جدایی غیرمنتظره یک ستاره از استقلال! اقتصاد ایران: ممکن است مدافع آبی‌پوشان تهرانی از لیست این تیم کنار گذاشته شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرگزاری برنا: باشگاه استقلال این روزها جدی‌تر از همیشه آماده حضور در لیگ می‌شود اما در این میان با چالشی چون پرشدن لیست و سهمیه بازیکنان خارجی مواجه است.

در قلب خط دفاعی، استقلال در حال حاضر بازیکنانی چون مرادمند که هنوز رسما جدا نشده و با آبی‌پوشان قرارداد دارد، سامان فلاح، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی، چشمی و سیلوا را دارد که حتی با وجود حضور احتمالی چشمی در خط هافبک، شاهد تعدد بازیکن هستیم و نکونام برای انتخاب ۲ یار اصلی خود دچار چالش خواهد شد.

از سوی دیگر آبی‌پوشان با مساله پر شدن سهمیه بازیکن خارجی مواجه شده‌اند و به دلیل وجود احتمال خرید بازیکن خارجی جدید، رافایل سیلوا می‌تواند گزینه جدایی این تیم باشد. سیلوا البته در فصل اول حضور خود در استقلال با این تیم قهرمان شد و امسال می‌تواند چهارمین فصل خود را در استقلال بگذراند اما به دلیل سن بالا و مبلغ قراردادش می‌تواند یک گزینه جدی برای فروش در نظر گرفته شود زیرا هنوز هم می‌تواند در دیگر تیم‌های لیگ برتر که الزامی به حضور در آسیا ندارند و بازی‌های‌شان با فشار کمتری برگزار می‌شود، بدرخشد.

گفتنی است در صورت فروش سیلوا باز هم استقلال سهرابیان، فلاح، سلیمی و مرادمند را به عنوان مدافع تخصصی در پستی خواهند داشت که تنها ۲ یار باید در آن بازی کنند.