تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3738490
شناسه : 3738490
تاریخ :
بیکاری در کرمانشاه به مرز خطر رسیده است اقتصاد ایران: کرمانشاه- نماینده مردم شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: بیکاری در استان کرمانشاه به مرز خطر رسیده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

فتح الله حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: استان کرمانشاه بیش از ۶۷۰ هزار رأی به رئیس جمهور منتخب تقدیم کرده است.

وی با اشاره به مشارکت حداکثری مردم این استان در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی ایران، افزود: در کرمانشاهی که در دوران دفاع مقدس هزار بار موشک باران شد، امروز بیکاری در این استان به مرز خطر رسیده است.

نماینده مردم شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی خطاب رئیس جمهور منتخب، گفت: مشکل بیکاری یکی از اصلی‌ترین و مهمترین مشکلات مردم استان کرمانشاه است.

حسینی تصریح کرد: سامانه گرمسیری مورد بی‌مهری قرار گرفته و به استان‌های دیگر تخصیص یافته است، لذا درخواست مردم این استان از رئیس جمهور این است که بازرسین خود را برای بررسی این موضوع به کرمانشاه بفرستد.

وی با اشاره به موضوع کمبود پزشک در بیمارستان‌های مرزی، تاکید کرد: انتظار می‌رود وزیر بهداشت به قول‌هایی که در این راستا داده بود، عمل کند.