تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3738477
شناسه : 3738477
تاریخ :
آمادگی کامل بیمارستان‌های خوزستان برای به زائران اربعین اقتصاد ایران: اهواز - رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از آماده‌باش کامل همه بیمارستان‌های استان به ویژه بیمارستان شهدای نفت دشت آزادگان برای ارائه خدمات درمانی رایگان به زائران اربعین حسینی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین سرمست شامگاه شنبه در نشستی ضمن اشاره به هماهنگی‌های انجام‌شده با دانشگاه‌های علوم پزشکی خوزستان برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ایام اربعین، بر اهمیت همکاری بیشتر دانشکده‌ها با دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای ارائه خدمات در مرز شلمچه تاکید کرد.

سرمست همچنین به موضوع مقابله با پشه آئدس و بیماری تب دنگی اشاره کرد و گفت: با توجه به گزارش‌های دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی خوزستان در مورد وضعیت پشه آئدس، بهسازی محیط توسط شهرداری‌ها مورد تاکید قرار گرفته است. وی جمع‌آوری پسماندها، لاستیک‌های فرسوده و آب‌های سطحی را از مهم‌ترین اقدامات برای مقابله با این پشه دانست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه علاوه بر درمانگاه‌های مستقر در مرزهای شلمچه و چذابه، آمبولانس‌ها نیز در طول مسیر به عنوان درمانگاه‌های سیار در خدمت زائران هستند، از آماده‌باش کامل همه بیمارستان‌های خوزستان، به ویژه بیمارستان شهدای نفت دشت آزادگان برای ارائه خدمات درمانی رایگان به زائران خبر داد.

در این نشست بر اهمیت همکاری دستگاه‌های اجرایی مانند شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها در زمینه بهسازی محیط و مقابله با پشه آئدس تاکید شده است. همچنین، بر لزوم آمادگی کامل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی برای ارائه خدمات به زائران اربعین اشاره شده است.