تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3738469
شناسه : 3738469
تاریخ :
نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در مازندران برگزار می شود اقتصاد ایران: ساری- معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با حضور ناشران ملی در استان برگزار می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم عزیززاده گرجی یکشبنه شب در جلسه هماهنگی سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، یادواره کنگره ملی شهدا استان با اشاره به اهمیت و جایگاه برپایی نمایشگاه کتاب تخصصی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: با توجه به اینکه این نمایشگاه قرار است با حضور ناشرین ملی برپاشود از این رو باید کمیته‌ها برای برپایی این رویداد دغدغه مند ورود کنند.

وی افزود: باید گردهمایی‌ها و نشست‌های تخصصی و عمومی با محوریت کتب دفاع مقدس در نمایشگاه برگزار شود.

عزیززاده گرجی به همزمانی برپایی نمایشگاه ملی کتاب مازندران با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها اشاره و بر لزوم زمینه سازی حضور این قشر آینده ساز در نمایشگاه تاکید کرد.

وی خواستار برگزاری نشست‌های نقد و بررسی و برپایی کارگاه‌های نویسندگی و تصویرگری با موضوع دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب شد و گفت: نو قلمان و نویسندگان دفاع مقدس باید تجلیل شوند.

عززیززاده گرجی برلزوم دعوت از مولفین و نویسندگان برتر حوزه دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: کتاب فیلم‌ها نیز در نمایشگاه ملی کتاب مازندران معرفی و بازنشر داده شوند.

وی خواستار رونمایی کتاب‌های ملی در حوزه دفاع مقدس در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه شد و یادآورشد: تولیدات استانی در حوزه دفاع مقدس نیز روزانه در حاشیه بازدید علاقه مندان از نمایشگاه کتاب رونمایی و معرفی شوند.