تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3738463
شناسه : 3738463
تاریخ :
دارایی‌های تشکیلات خودگردان به خانواده صهیونیست‌ها اختصاص می‌یابد اقتصاد ایران: وزیر دارایی رژیم صهیونیستی ۲۶ میلیون دلار از بودجه تشکیلات خودگردان فلسطین را توقیف کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رژیم صهیونیستی از هر ابزاری برای تضعیف فلسطینیان و آسیب به غیرنظامیان بهره می‌گیرد. اکنون گرچه توحش رژیم صهیونیستی به جنگ در غزه متمرکز شده است اما این رژیم در حال استفاده از تمامی ابزارهای خود برای تحت فشار قرار دادن فلسطینیان در کرانه باختری است.

بر این اساس، بتزالل اسموتریچ، وزیر دارایی افراطی رژیم صهیونیست در اقدام جدید خود دستور توقیف یکصد میلیون شِکل (واحد پول اسرائیل) معادل ۲۶ میلیون دلار از درآمدهای مالیاتی که متعلق به تشکیلات خودگردان فلسطین بود را صادر کرد.

اسموتریچ در این باره در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: این پول به خانواده شهروندان صهیونیستی تعلق خواهد گرفت که در قربانی حملات تروریستی فلسطینیان بوده‌اند.

در ادامه این پیام آمده است: جنگ با تروریسم تنها از طریق نظامی نیست بلکه یک جنگ ترکیبی است که شامل جنگ علیه تحریکات وحشیانه تشکیلات خودگردان فلسطین و بودجه‌های تروریستی است که این نهاد به خانواده‌های تروریست‌های فلسطینی اختصاص می‌دهد.

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در ادامه تاکید دارد: ما به ادامه حفاظت امنیتی از شهروندانمان ادامه می‌دهیم و با تمامی ابزارهایی که در اختیار داریم با تروریسم و حامیان آن مبارزه می‌کنیم.