تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3738457
شناسه : 3738457
تاریخ :
وحشت نتانیاهو از حمله ایران اقتصاد ایران: مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی با حضور نخست وزیر این رژیم درباره حمله ایران تشکیل جلسه دادند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، اکنون تمامی سرزمین‌های اشغالی به دلیل واهمه از پاسخ تلافی جویانه ایران به ترور اسماعیل هنیه، رهبر سیاسی حماس در ترس و وحشت فرو رفته است. مقامات تهران بر اجرایی شدن این حمله انتقامی تاکید دارند و مقامات صهیونیست نیز می‌کوشند راهکاری برای جلوگیری از آن بیابند.

بر این اساس، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی جلسه‌ای دفاعی با مقامات ارشد نظامی این رژیم برگزار کرد.

پیش از برگزاری این جلسه، یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی جلسه‌ای دیگر با مقامات و تحلیلگران نظامی برای ارزیابی شدت و وسعت حمله نظامی ایران به سرزمین‌های اشغالی برگزار کرد.

گالانت در جلسه با نتانیاهو خلاصه‌ای از ایده‌ها و تحلیل‌هایی که در جلسه با مقامات نظامی به آن رسیده بود را به وی ارائه کرد.

اقدامات پیشگیرانه و یا انجام حملات از سوی رژیم صهیونیستی از جمله مواردی بود که در این جلسه درباره آن گفتگو شد. با این حال، مقامات صهیونیست اکنون به طور دقیق نمی‌دانند قرار است با چه نوع حمله‌ای مواجه باشند.

دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد: سامانه جدیدی راه اندازی شده است تا در صورت بروز هر گونه شرایط اضطراری به شهروندان هشدار دهد. این هشدارها به تلفن همراه شهروندان در مناطقی که تهدید در آنجا حادث شده است ارسال می‌شود.