تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3738357
شناسه : 3738357
تاریخ :
جبهه‌های محور مقاومت در پاسخ به تل‌آویو همراه ایران خواهند بود اقتصاد ایران: عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که پاسخ به رژیم صهیونیستی تنها از سوی ایران نخواهد بود، بلکه تمامی جبهه‌های مقاومت در آن مشارکت خواهند داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، امروز یکشنبه «علی القحوم» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در سخنانی به چگونگی واکنش محور مقاومت به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی پرداخت.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: مسئولیت گسترش گستره درگیری در منطقه بر عهده «اسرائیل» و ایالات متحده آمریکا است.

القحوم تاکید کرد: جهان اقدام جنایتکارانه و گناه‌آلود صهیونیست‌ها را چه در سطح ترور فرماندهان در لبنان و چه در ترور شهید بزرگ اسماعیل هنیه در ایران دنبال کرد.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تصریح کرد: این اقدام به ویژه پس از سخنرانی نتانیاهو و بازگشت وی از واشنگتن به منزله گسترش و تشدید نبرد از سوی صهیونیست‌ها و ورود به مرحله‌ای جدید به شمار می‌آید که در تحولی آشکار برای گسترش جنگ و آتش در سطح منطقه صورت می‌گیرد.

القحوم ادامه داد: واکنش به تنهایی از سوی ایران انجام نخواهد شد، بلکه از سوی محور مقاومت صورت خواهد گرفت؛ محور مقاومتی که از آغاز طوفان الاقصی تا به امروز در میدان سخن و عمل زمام امور را به دست داشته است.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن بیان کرد: ما بر تداوم نبرد، ثبات‌قدم، هوشیاری، شرافت و افتخار به ایستادگی در کنار مسئله امت و قطب‌نما و سمت‌وسوی آن یعنی فلسطین تاکید می‌کنیم و همگان نیز باید رو به سوی فلسطین کنند.