تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3738352
شناسه : 3738352
تاریخ :
متهم سرقت طلاهای کودکان در مشهد دستگیر شد اقتصاد ایران: ‌مشهد- فرمانده انتظامی منطقه ثامن مشهد از دستگیری متهم به ۶ فقره سرقت طلا از کودکان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عبدالرضا خجسته در خصوص دستگیری متهم به سرقت طلای کودکان اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره سرقت طلا از کودکان در اماکن عمومی هسته مرکزی شهر مشهد، بررسی موضوع و دستگیری متهم به سرقت در دستور کار مأموران کلانتری امام رضا (ع) قرار گرفت.

فرمانده انتظامی منطقه ثامن مشهد افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد متهم به سرقت که زنی جوان است در پوشش خانواده با همراه ۲ فرزند خردسالش با کشاندن دختربچه‌های خردسال با ترفندهای مختلف به مکان خلوت طلاهای آن‌ها را سرقت کرده است.

وی بیان کرد: مأموران دایره تجسس کلانتری امام رضا (ع) با استفاده از تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته متهم را شناسایی و با اشراف اطلاعاتی وی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش ۳ جفت گوشواره بچگانه کشف کردند.

خجسته تصریح کرد: متهم ۴۲ که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود پس از انتقال به مقر انتظامی و مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به ۶ فقره سرقت طلا از کودکان در پارک و بوستان‌های سطح شهر مشهد اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی منطقه ثامن مشهد با اشاره به معرفی متهم به دادسرا از شهروندان خواست؛ موارد ذیل را در پیشگیری از سرقت جدی بگیرند: به کودکان خود آموزش دهید از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کنند و در ساعت خلوت روز، از بازی آن‌ها در کوچه و خیابان جلوگیری کنید.

وی افزود: طلا و جواهر زیاد موجب تحریک سارقان شده بنابراین کودکان را هنگام بازی در پارک‌ها، کوچه‌ها و اطراف مجتمع‌های مسکونی تنها نگذارید. به کودکان خود آموزش دهید از سوار شدن به خودرو یا موتور سیکلت افراد ناشناس خودداری کنند.