تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3738338
شناسه : 3738338
تاریخ :
کار تربیتی بزرگترین عبادت و خدمت است اقتصاد ایران: ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امروز کار تربیتی بزرگترین عبادت و خدمت است و تربیت خوب یک دانش‌آموز شاید منجر به پرورش رییسی‌ها شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه یکشنبه در جلسه هیأت امنای مدارس رضوی و باقرالعلوم (ع) که به ریاست نماینده ولی فقیه در استان مازندران برگزار شد، اظهار کرد: گاهی امکانات بسیار ضعیف است ولی اگر در این امکانات کار درست و راضی‌کننده انجام شود، هنر است.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: یکی از نشانه‌های تربیت این است که بتوانید از حداقل امکانات حداکثر بهره‌برداری را داشته باشید چون مدیریت جهادی انجام داده‌اید و از مدیریت جهادی بالاتر مدیریت استشهادی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در میان کمبودها باید استعدادها را به فعلیت برسانیم، آن وقت است که خدا راه‌ها را باز می‌کندو این به‌معنای این نیست که به فکر امکانات نباشیم، ولی هیچ وقتی هیچ مدرسه و مؤسسه، دستگاه و تشکیلاتی نیست که امکاناتش در حد بالا باشد باز هم باید از خودمان مایه بگذاریم.

این مسئول خواستار ادامه تعامل هیأت امنای مدارس رضوی و باقرالعلوم (ع) با دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران شد و گفت: امروز کار تربیتی بزرگترین عبادت و خدمت است و تربیت خوب یک دانش‌آموز شاید منجر به تربیت رئیسی‌ها شود، فعالان این عرصه باید به همه گرما ببخشند.