تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3738328
شناسه : 3738328
تاریخ :
عاملان درگیری و قتل در خمین دستگیر شدند اقتصاد ایران: خمین- فرمانده انتظامی خمین از دستگیری سه نفر از عوامل قتل، نزاع و درگیری در این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عبدالرضا جودکی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر نزاع و درگیری در یکی از محله‌های شهرستان خمین واحد گشت کلانتری ۱۱ این شهرستان در محل حاضر شد.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد چند نفر به دلیل اختلافات قبلی با هم درگیر و ۲ نفر از آنها به دلیل جراحت به بیمارستان منتقل و بقیه افراد متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین گفت: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد یکی از مجروحان به علت شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داده است.

جودکی بیان کرد: در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان پلیس آگاهی و مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان خمین مشخص شد قتل توسط ۲ برادر و با تحریک پدرشان صورت گرفته است.

وی افزود: طی هماهنگی انجام شده با مقام قضائی منزل متهمان مورد بازرسی قرار گرفت که پدر ضاربان دستگیر شد و با شناسایی مخفیگاه متهمان هر ۲ دستگیر و به قتل و مجروح کردن مقتول و پسرش به دلیل اختلافات ملکی اعتراف کردند.

جودکی گفت: پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهمان به دادسرا ارسال شد و هر سه نفر پس از تفهیم اتهام با قرار مناسب تحویل ندامتگاه شدند.