تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3738306
شناسه : 3738306
تاریخ :
رباط کریم می‌تواند به مرکز ورزش‌های رزمی و توپی کشور تبدیل شود اقتصاد ایران: رباط کریم- مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: رباط کریم می‌تواند به مرکز ورزش‌های رزمی و توپی در سطح استان و کشور تبدیل شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی جوادی ظهر یکشنبه در مراسم تجلیل از قهرمانان ملی پوش شهرستان رباط کریم، عنوان کرد: ورزش شهرستان رباط کریم دارای ظرفیت‌های بالایی است که با برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ملی می‌توان تأثیر آن را در توسعه ورزش همگانی نیز دید.

وی با اشاره به اینکه شهرستان رباط کریم می‌تواند به مرکز ورزش‌های رزمی و توپی در سطح استان و کشور تبدیل شود، افزود: با همدلی و انسجامی که در مدیران این شهرستان دیده می‌شود و با توسعه زیرساخت‌های ورزشی که به همت شهردار، در دست اجرا و افتتاح است، می‌توان شاهد تبدیل شدن این شهرستان به مرکز ورزش‌های مختلف در سطوح استانی و ملی بود.

جوادی با اشاره به اینکه یک وفاق باید در هیأت‌های ورزشی شهرستان رباط کریم ایجاد شود، گفت: خوشبختانه در سال‌های اخیر بیش از ۵۰ پروژه ورزشی در استان افتتاح شده است و رباط کریم در یک سال اخیر در توسعه زیرساخت‌ها و برنامه‌های ورزشی خود پیشتاز است.