تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3738299
شناسه : 3738299
تاریخ :
زیرساخت های ورزشی در رباط کریم رو به توسعه است اقتصاد ایران: رباط کریم- امام جمعه رباط کریم با اشاره به اینکه در ورزش همگانی نیاز به تلاش بیشتری داریم، گفت: زیرساخت های ورزشی در رباط کریم رو به توسعه است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن ترابی ظهر یکشنبه در مراسم تجلیل از قهرمانان ملی رباط کریم اظهار کرد: اگر بخواهیم جامعه از نشاط برخوردار باشند باید علاوه بر سلامت روحی، به سلامت جسمی شأن نیز بپردازیم، اقدامی که در ده ماه اخیر مورد توجه شهردار جهادی و پرتلاش شهرمان قرار گرفته و شاهد توسعه زیرساخت‌های ورزشی توسط مدیریت شهری هستیم.

امام جمعه رباط کریم با اشاره به اینکه سرزندگی آحاد ملت را ورزش تأمین می‌کند، عنوان کرد: ورزش در شادابی، طراوت و سرزندگی مردم تأثیر دارد.

ترابی گفت: خوشبختانه اکنون شاهد یک انقلاب در خدمات فرهنگی ورزشی رباط کریم هستیم که در چند سال اخیر چنین تلاشی را شاهد نبودیم.

وی با بیان اینکه ورزش، بهترین وسیله در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است، افزود: در ورزش همگانی نیاز به تلاش بیشتری داریم، اگرچه کمبود امکانات و اعتبارات ورزشی را در سطح ورزش شهرستان شاهد هستیم اما در ده ماه اخیر اقدامات خوبی از سوی شهرداری برای توسعه زیرساخت‌ها و فعالیت هیأت‌های ورزشی رباط کریم انجام شده است.