تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3738280
شناسه : 3738280
تاریخ :
توزیع اقلام تنظیم بازار در گناوه به نحو مطلوب اطلاع رسانی شود اقتصاد ایران: گناوه- فرماندار گناوه گفت: اعضای کمیسیون تنظیم بازار شهرستان گناوه در زمان توزیع اقلام مربوطه، اطلاع رسانی شفاف و به موقع به عموم مردم انجام دهند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی صفری عصر یکشنبه در نشست کمیسیون تنظیم بازار شهرستان گناوه اظهار داشت: گزارش کامل اقلامی و کالاهایی که در بازار توزیع می‌شود در نشست کمیسیون ارائه شود.

فرماندار گناوه افزود: در توزیع اقلام از جمله مرغ منجمد ضمن اینکه کنترل و نظارت دقیق در دستور کار قرار گیرد، عامل‌های توزیع مشخص و هر دستگاه بنا به وظایف خود عمل کند.

رئیس کمیسیون تنظیم بازار شهرستان گناوه بیان کرد: هر دستگاه مربوطه عضو کمیسیون تنظیم بازار و آرد و نان در چارچوب شرح وظایف تعیین شده عمل کند و امورات مربوطه خود را به دیگر دستگاه‌ها محول نکند.

صفری تصریح کرد: دستگاه اجرایی مرتبط با کمیسیون‌های تنظیم بازار طبق شرح وظایفی که سازمان مرکزی متبوعه و بر اساس قانون تعریف شده، مسیر کاری خود را جلو ببرد.

وی گفت: نشست کمیسیون، برای ارائه گزارش کار است تا بر اساس آن در صورت نیاز تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

فرماندار گناوه گفت: کمیسیون اختیارات قانونی وافری دارد که لازمه آن پای بندی به تصمیمات اتخاذشده و هماهنگی و تعامل دستگاه‌های بین بخشی مرتبط است.

وی تاکید کرد: از ظرفیت کمیسیون‌ها در چارچوبی که قانون تعریف کرده، به نحو درست و شایسته باید استفاده شود.