تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3738249
شناسه : 3738249
تاریخ :
اولویت سازمان زندان‌ها حفظ کرامت انسانی است اقتصاد ایران: کامیاران- مدیرکل زندان‌های کردستان گفت: حفظ کرامت انسانی و حقوق شهروندی زندانیان از اولویت‌های سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی محمدی عصر یکشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی کامیاران که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس اظهار کرد: قطعاً با تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سایر دستگاه‌های امنیتی پاسخ کوبنده‌ای به رژیم غاصب و کودک کش صهیونیست داده خواهد شد.

وی مدیریت زندان را نوعی مدیریت بحران برشمرد و افزود: زندان جامعه‌ای کوچک اما با نیازمندی‌های جوامعی بزرگ‌تر همچون شهرها است و بخش عظیمی از مشکلات و آسیب‌هایی که در جوامع بزرگ‌تر مشاهده می‌شود در زندان‌ها کاملاً نیز مشهود است.

مدیرکل زندان‌های کردستان حفظ کرامت انسانی و حقوق شهروندی زندانیان را از اولویت‌های سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور دانست و افزود: در بدو ورود هر فرد به زندان، مسؤولان زندان بدون توجه به نوع تخلف و جرم صورت گرفته از سوی وی تمام تلاش خود را در برای اصلاح و بازاجتماعی کردن او به کار می‌گیرند.

این مقام ارشد زندان‌های استان کردستان در پایان سخنان خود تعامل و همکاری میان دستگاه‌های اجرایی در کردستان را بی نظیر دانست و گفت: امیدواریم در سایه همراهی و همدلی مسؤولان استان بتوانیم گام‌های ارزنده‌ای را در راستای اصلاح و تربیت زندانیان این قشر آسیب پذیر جامعه برداریم چراکه آثار مثبت آن قطعاً متوجه کل جامعه خواهد شد.

اولویت سازمان زندان‌ها حفظ کرامت انسانی است

کیانوش ثقفی نیا سرپرست فرماندار شهرستان کامیاران نیز در این مراسم با تقدیر و تشکر از زحمات رئیس سابق اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی کامیاران بیان کرد: خدمت به مردم بالاخص اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده و هست که در این راستا شواهد حاکی از آن است که نیل به منویات معظم له در مجموعه اردوگاه کامیاران محقق شده است.

در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات طیب نادری رئیس سابق اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی کامیاران، طی حکمی از سوی مدیرکل زندان‌های استان، حمید رستمی به عنوان سرپرست جدید این مجموعه اصلاحی و تربیتی معرفی شد.