تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3738191
شناسه : 3738191
تاریخ :
توضیحات ماهری‌پور درباره برگزاری مسابقات قوی‌ترین مردان اقتصاد ایران: دبیر کمیته قوی‌ترین مردان ایران توضیحاتی را درخصوص برگزاری مسابقات این بخش ارائه کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیمان‌ ماهری‌پور در خصوص مسابقات قهرمانی قوی‌ترین مردان ایران اظهار داشت: در این رقابت به عنوان ورزشکار حضور ندارم، زیرا باید در بخش برگزاری و مدیریت مسابقه حضور داشته باشم. سه نفر اول این رقابت‌ در بخش سنگین وزن بزرگسالان سهمیه مستقیم به مردان آهنین خواهند داشت. نفر اول پیشکسوتان و جوانان هم می‌توانند سهمیه بگیرند که به همراه 3 نفر برتر مردان آهنین پارسال، 8 سهمیه مسابقات سال آینده خواهند بود.

وی افزود: در مسابقات مردان آهنین ممکن است تا 10 نفر هم سهمیه مستقیم داشته باشیم که این مسئله مربوط به 2 سهمیه اسپانسر می‌شود. بقیه شرکت کنندگان مردان آهنین نیز به تصمیم کمیته فنی برای تعداد ورزشکاران حاضر بستگی دارد.

دبیر کمیته قوی‌ترین مردان ایران با اشاره به استقبال پرشور ورزشکاران از این دوره قهرمانی کشور عنوان کرد: اگر می‌توانستیم برای قهرمانی کشور نیز انتخابی برگزار کنیم، بهتر بود. با این حال تعداد شرکت‌کنندگان زیادی در این رقابت‌ها خواهیم داشت؛ بازگشت مردان آهنین به تلویزیون باعث شده که انگیزه تازه‌ای بین ورزشکاران ایجاد شود و این مسئله دلیل استقبال بیش از پیش مسابقات قهرمانی کشور است. 

وی ادامه داد: درست است که در این دوره رقابت نمی‌کنم، ولی کمیته برنامه دارد امسال یک مسابقه بین‌المللی با عنوان قوی‌ترین مردان جهان برگزار کنیم و در آن حضور خواهم داشت. در این رقابت‌ها امتیاز میزبانی هم داریم که قطعا با این حساب، نتیجه بسیار بهتری کسب خواهیم کرد.

ماهری‌پور درباره پیش‌بینی خود از مسابقات قهرمانی کشور قوی‌ترین مردان گفت: می‌توانم تا حدی 5 نفر اول را پیش‌بینی کنم، ولی قطعاً در فینال تغییراتی پیش خواهد آمد. رقابت حساس است و کوچک‌ترین عاملی می‌تواند عناوین را تغییر دهد. با این حال فکر می‌کنم رضا قیطاسی و علی‌اکبر جعفری شانس بیشتری نسبت به بقیه داشته باشند.

وی تاکید کرد: سطح رقابت را طوری شکل دادیم که با مسابقات جهانی یکسان باشد و البته در برخی آیتم‌ها از رقابت‌های قهرمانی جهان نیز سنگین‌تر است. سطح رقابت‌های داخلی طوری است که شانس بچه‌ها در رقابت‌های بین المللی نیز می‌تواند خیلی بالا باشد. برترین‌های ایران در عرصه‌های بین المللی حرف زیادی برای گفتن دارند.

ماهری‌پور در پایان گفت: محمود قراچورلو، رئیس کمیته قوی‌ترین زحمات زیادی در برگزاری مسابقات می‌کشد و همه هزینه‌ها را برعهده می‌گیرد و باید بابت این تلاش‌ها از او تقدیر و تشکر کنم.

انتهای پیام/