تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3738187
شناسه : 3738187
تاریخ :
فشردگی برنامه‌های پروازی تیم ملی فوتبال در شهریور اقتصاد ایران: تیم ملی فوتبال ایران برنامه فشرده ای را در شهریورماه سال جاری پشت سر خواهد گذاشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ فوتبال در قاره آسیا از ۱۵ شهریورماه در حالی آغاز می‌شود که تیم ملی فوتبال ایران میزبان قرقیزستان در همین روز است. شاگردان امیر قلعه نویی سپس باید خود را برای دیدار بیستم شهریورماه با امارات کنند.

اردوی تیم ملی ایران پس از پایان هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور از دهم شهریورماه در مرکز ملی فوتبال آغاز می‌شود. کادرفنی تیم ملی ایران امیدوار است ورزشگاه آزادی آماده میزبانی از بازی تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان شود در غیر این صورت مجبور است ۱۳ شهریورماه راهی اصفهان شده تا دو تمرین قبل از بازی نخست خود را نیز آنجا پشت سر بگذارد.

تیم ملی ایران پس از برگزاری بازی با قرقیزستان در ۱۵ شهریورماه از تهران یا اصفهان با پرواز چارتر بلافاصله راهی دبی امارات می‌شود تا تمریناتش برای دیدار دوم را آنجا پشت سر بگذارد.

بازیکنان تیم ملی ایران سپس به تهران باز می‌گردند تا طبق برنامه سازمان لیگ فوتبال به احتمال فراوان از ۲۵ شهریورماه در هفته چهارم لیگ برتر شرکت کنند.

برنامه فشرده تیم ملی ایران در دور نخست بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ با توجه به احتمال سفر این تیم به اصفهان و سپس بازی با امارات در حوزه خلیح فارس می‌تواند چالش مهم ریکاوری را برای امیر قلعه نویی و دستیارانش در کادرفنی تیم ملی ایجاد کند.