تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3738161
شناسه : 3738161
تاریخ :
بیانیه نیروهای مسلح یمن درباره سرنگونی پهپاد آمریکایی اقتصاد ایران: سخنگوی نیروهای مسلح یمن از سرنگونی پهپاد آمریکایی بر فراز صعده خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن بیانیه نیروهای مسلح یمن را قرائت و اعلام کرد: پدافند یمن موفق به سرنگونی یک پهپاد یمنی از نوع ام کی و۹ هنگام اقدام تجاوزکارانه بر فراز استان صعده شد. این پهپاد هفتمین پهپاد از این نوع است که در جریان نبرد فتح موعود و جهاد مقدس در یاری غزه سرنگون می شود.

وی بیان کرد: نیروی دریایی و یگان موشکی طی عملیات نظامی مشترکی کشتی Groton را در خلیج عدن با موشکهای بالستیک و به شکل دقیق هدف قرار دادند. حمله به این کشتی به خاطر این بود که مالک آن ممنوعیت مربوط به ورود به بنادر فلسطین اشغالی را نقض کرد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن ادامه داد: به مقاومت فلسطین پس از گذشت بیش از ۳۰۰ روز از پایداری و جانفشانی در دفاع از امت، عزت و کرامت آن و مقدسات آن درود می فرستیم.

وی در پایان تاکید کرد که عملیات های نظامی نیروهای مسلح یمن تا زمن توقف جنگ و رفع محاصره ملت فلسطین در غزه متوقف نخواهد شد و تداوم خواهد یافت.