تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3738140
شناسه : 3738140
تاریخ :
زیرساخت‌ لازم برای شکوفایی استعدادهای ورزشی پارس‌آباد فراهم نیست اقتصاد ایران: پارس‌آباد- فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: استعدادهای ورزشی بی نظیری در پارس‌آباد وجود دارد اما زیرساخت‌های مناسب برای شکوفایی این استعدادهای در این شهرستان فراهم نشده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، جابر جهان‌بین بعد از ظهر یکشنبه در نشست و دیدار با قهرمان موی‌تای جام شهدای خدمت ایران، مربیان، رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیأت موی‌تای شهرستان، از وجود استعدادهای بی‌نظیر در حوزه ورزش شهرستان پارس‌آباد خبر داد.

وی اظهار کرد: آن گونه که باید و شایسته این استعدادها و زیرساخت لازم برای شکوفایی ورزشکاران فراهم نشده که لازم است توجه جدی‌تری به این امر صورت بگیرد.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد کسب مقام قهرمانی موی‌تای مسابقه جام شهدای خدمت را به عباس شیرزاد و مربی او علی اکران‌پور و ورزشکاران شهرستان تبریک گفت و تصریح کرد: قهرمانان ورزشی الگویی برای جوانان هستند و منش پهلوانی آنها تأثیر بزرگی در جامعه دارد.

جهان‌بین به پیگیری برای بازسازی و تجهیز سالن‌های ورزشی از استان اشاره کرد و افزود: به زودی کف‌پوش مستهلک ۲ سالن ورزشی نوسازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس شیرزاد ورزشکار موی‌تای پارس‌آباد پس از رقابت در مسابقات جام شهدای خدمت و کسب مدال طلا، به اردوی تیم ملی نیز دعوت شده است.