تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3738135
شناسه : 3738135
تاریخ :
بخش معدن زنجان با برگزاری نمایشگاه توسعه می‌یابد اقتصاد ایران: زنجان-مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: این استان ظرفیت‌های قابل توجهی در بخش معدن دارد که می‌توان با برگزاری هدفمند نمایشگاه معدن و صنایع معدنی برای رشد و توسعه این بخش اقدام کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید گلشنی در چهارمین جلسه کمیته برگزاری نمایشگاه معدن و صنایع معدنی در استان، افزود: با حضور واحدهای تأثیرگذار معدنی در نمایشگاه معدن و صنایع معدنی استان، زنجیره ارزش مواد معدنی استان تکمیل و زمینه ایجاد ارتباط بین واحدهای معدنی فراهم می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه شرکت‌های بزرگ در حوزه معدن و صنایع معدنی شناسایی می‌شوند و ارتباطات لازم با این واحدها شکل می‌گیرد.

گلشنی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های پیش بینی شده در این نمایشگاه تبیین فرصت‌های سرمایه گذاری در استان و برگزاری جلسات و انعقاد تفاهم نامه‌ها در این راستاست.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: برگزاری غرفه ویژه فعالان عرصه معدن و صنایع معدنی استان با حضور مدیران دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی در راستای رفع مشکلات و موانع موجود در مسیر فعالیت واحدهای معدنی و صنایع معدنی استان از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه در استان خواهد بود.