تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3738120
شناسه : 3738120
تاریخ :
اختصاص ۲۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای محلات کم برخودار گرگان اقتصاد ایران: گرگان-شهردار گرگان گفت: طی یک سال گذشته مبلغ ۲۱۲ میلیارد تومان اعتبار به محلات کم برخودار این شهرستان اختصاص داده شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا سیدالنگی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران بودجه شهرداری گرگان را دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار کرد: از این میزان بودجه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در بخش جاری و هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به بخش عمرانی اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه بودجه شهرداری گرگان پروژه محور بسته شد، افزود: پیوست سه بودجه شهر گرگان ۱۰۰ پروژه عمرانی را در قالب هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان مصوب شد.

شهردار گرگان گفت: ۱۰۰ پروژه شهرداری گرگان در آستانه یکصد سالگی شهرداری به بهره برداری خواهد رسید.

وی یادآور شد: شهرداری گرگان از رویکرد خدماتی و عمرانی فراتر رفته و فعالیتی چون مسائل فرهنگی و اجتماعی را در دستور کار خود قرار داده است.

سیدالنگی اظهار کرد: سال گذشته ۲۱۲ میلیارد تومان در راستای اجرای طرح شنبه‌های جهادی محلات کم برخودار هزینه شد، که مسال برای انجام این کار صد میلیارد تومان ردیف بودجه در نظر گرفته شد.

وی در خصوص پروژه‌های شهربازی گرگان گفت: اکنون این پروژه با ۱۸ هکتار مساحت در دست ساخت است و فاز نخست آن تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.