تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3738103
شناسه : 3738103
تاریخ :
پیام یمن به اسرائیل و حامیان آن پس از شهادت هنیه و فواد شکر اقتصاد ایران: راهپیمایی میلیونی شهروندان یمنی در میدان سبعین این شهر با گرامیداشت یاد شهیدان اسماعیل هنیه و فواد شکر و درخواست از رهبران مقاومت برای خونخواهی این شهیدان گرانقدر رنگ و بوی متفاوتی از راهپیمایی‌های هفته‌های گذشته به خود گرفته بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، میلیون‌ها یمنی با اجتماع در میدان سبعین و مساجد اطراف در شهر صنعا برای شهیدان «اسماعیل هنیه» و «فواد شکر»، رئیس دفتر سیاسی حماس و فرمانده بزرگ مقاومت اسلامی لبنان نماز میت غیابی خواندند.

 

.

 

«معاذ ابوشماله»؛ نماینده جنبش حماس در صنعا در گفتگو با خبرنگار تسنیم گفت: دشمنان در چارچوب سیاست «تفرقه بینداز و حکومت کن»، درصدد تجزیه سرزمین‌های اسلامی بودند، اما خون این شهیدان هنیه و شکر امت اسلامی را برابر دشمنان متحد کرد.

یمن , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , طوفان الاقصی , اسماعیل هنیه , حزب الله لبنان , فلسطین , محور مقاومت ,

مردم یمن در خلال تجمعات و راهپیمایی های میلیونی خود در سراسر این کشور بر ضرورت خونخواهی و پاسخ فوری مقاومت به جنایات اسرائیل در شهادت رهبران محور مقاومت تاکید کردند.

 

«احمد زیاره»، شهروند یمنی در گفتگو با خبرنگار تسنیم گفت: پیام ما به آمریکا، انگلیس و اسرائیل این است که حتی اگر هزار نفر از رهبران ما را بکشید، دست از مبارزه با شما برنخواهیم داشت.

یمن , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , طوفان الاقصی , اسماعیل هنیه , حزب الله لبنان , فلسطین , محور مقاومت ,

مردم مقاوم یمن در اجتماع سراسری خود در میدان سبعین صنعا تعهد رهبر مقاومت بر انتقام خون شهدا را التیام‌بخش این مصیبت بزرگ برای همه حامیان محور جهاد و ایستادگی دانستند.

انتهای پیام/