تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3738092
شناسه : 3738092
تاریخ :
کشف ۱۷۳ کیلوحشیش در شهرستان‌های جاسک و سیریک اقتصاد ایران: بندرعباس- فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جاسک و سیریک در یک عملیات پلیسی ۱۷۳ کیلو حشیش کشف کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر بداشتکرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جاسک طی اشراف اطلاعاتی از حمل محموله مواد مخدر از شرق جاسک لیردف به سمت منطقه جگین روستای دیول مطلع و موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با تشکیل چند اکیپ منسجم و با همکاری مأموران پلیس مبازه با مواد مخدر سیریک به محل و مسیر تردد احتمالی قاچاقچیان اعزام که در این رابطه با پشتیبانی اطلاعاتی محل دپو مواد مخدر را در یک منزل واقع در روستای دیول شناسایی و با هماهنگی قضائی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: مأموران در در بازرسی از منزل مورد نظر ۱۷۳ کیلوگرم حشیش را از انبار گوشه حیاط کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان خاطر نشان کرد: در این عملیات یک قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.