تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3738076
شناسه : 3738076
تاریخ :
ارائه خدمات غیرحضوری در صندوق امداد ولایت اقتصاد ایران: اردبیل- مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت گفت: با همکاری بانک مرکزی بستر خدمات غیرحضوری از جمله افتتاح حساب، پرداخت تسهیلات و سایر خدمات مشتریان بدون مراجعه حضوری فراهم شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عاشوری در سفر یک روزه به اردبیل و در جلسه شورای مدیران کمیته امداد استان، اظهار کرد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با هدف کمک به اقشار ضعیف جامعه و رفع برخی مشکلات آنها مانند خرید و تعمیر مسکن، ازدواج، درمان، راه‌اندازی کسب و کار و… از طریق وام‌های قرض‌الحسنه تأسیس شده است.

وی با اشاره به اینکه صندوق قرض‌الحسنه خدمات غیرحضوری مانند همراه بانک، اینترنت بانک، تلفن بانک و… برای راحتی مشتریان خود و سهولت انجام عملیات‌های بانکی ارائه می‌دهد، تصریح کرد: مشتریان می‌توانند برای افتتاح حساب، اطلاع از اخبار و انواع تسهیلات و سایر خدمات بانکی، به سایت صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به آدرس www.Sqev.ir مراجعه کنند.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با بیان اینکه تعداد مشتریان صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به بیش از ۱۰ میلیون نفر رسیده است، گفت: بسیاری از امور مشتریان از این طریق قابل پیگیری است و دیگر نیازی نیست تا مددجویان تحت حمایت و یا سایر افراد جامعه به صورت حضوری به شعب این صندوق مراجعه کنند.

عاشوری عملکرد این صندوق در استان اردبیل را قابل تقدیر دانست و افزود: در بخش معوقات و سپرده‌گذاری نیکوکاران صندوق امداد ولایت استان اردبیل فعالیت‌های مؤثری را به انجام رسانده که امیدواریم تا پایان سال‌جاری نیز این اقدامات تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت خیران و نیکوکاران در امر سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت خاطرنشان کرد: با سپرده‌گذاری مردم در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، قطعاً کل منابع در این استان صرف پرداخت تسهیلات به نیازمندان خواهد شد.

عاشوری در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: هر چه این سپرده‌گذاری بیشتر باشد، تسهیلات بیشتری در اختیار نیازمندان استان نیز قرار خواهد گرفت.

وی یکی از طرح‌های ویژه این صندوق را «قرض ماندگار» عنوان کرد و ادامه داد: به منظور اجرای مناسب این طرح، چهارمین همایش ملی «قرض نیکو» با محوریت الگوی مطلوب تجهیز منابع قرض‌الحسنه صندوق امداد ولایت، با همکاری دانشکده معارف اسلامی، اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع) و اندیشکده اقتصاد ایران برگزار می‌شود.

عاشوری بیان کرد: مصمم هستیم تا تمامی خدمات و تسهیلات را به صورت متمرکز از صندوق پرداخت کنیم و هیچ خانواده و مددجویی به سایر بانک‌ها ارجاع داده نشود.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت یادآور شد: صندوق امداد ولایت بخشی از بدنه کمیته امداد است که در قالب اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه، خدمات‌رسانی می‌کند که در این زمینه نیز موفق بوده‌ایم.