تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3738074
شناسه : 3738074
تاریخ :
کشف ۱۴ماینر قاچاق از یک واحد مرغداری در سمنان/ یک متخلف دستگیر شد اقتصاد ایران: سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۴ ماینر قاچاق در یک واحد مرغداری شهر سمنان خبر داد و گفت: در این راستا یک متخلف دستگیر شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای بعدازظهر یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در پی بررسی میدانی مأموران انتظامی سمنان متوجه استخراج غیرقانونی رمز ارز در یک واحد مرغداری شدند، ابراز داشت: مأموران همراه اکیپ اداره برق راهی محل مذکور شدند.

وی بابیان اینکه این مرغداری متروکه اطراف سمنان به صورت غیر قانونی رمز ارز استخراج کرده است، افزود: ۱۴ ماینر فعال و هفت برد الکترونیکی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و پرونده به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد، ابراز داشت: پلیس با هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی آسیب زا به اقتصاد کشور برخورد می‌کند.

موقوفه‌ای بابیان اینکه ارزش ماشین‌های کشفی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: دستگاه‌های استخراج رمز ارز این واحد مرغداری نیز جمع‌آوری شدند.

وی با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی برخورد قاطع با اخلال کنندگان شبکه برق را در دستور کار دارد، افزود: فعالیت‌های غیر قانونی ماینرها به شبکه برق ضربه سنگین وارد می‌کند لذا شهروندان به محض مشاهده حتماً اطلاع دهند.