تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3738062
شناسه : 3738062
تاریخ :
گفت و گوی رسانه اینتر با مهدی طارمی/ علی دایی یک اسطوره است اقتصاد ایران: مهدی طارمی در گفت و گو با سایت باشگاه اینتر از علی دایی که او را به فوتبال حرفه ای ایران معرفی نمود به عنوان یک اسطوره یاد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی لژیونر ایرانی تیم اینتر در گفت و گو با رسانه این باشگاه نکات مختلفی در خصوص زندگی شخصی خود و اهدافش در اینتر مطرح کرد.

عاشق فوتبال

پدر من فوتبالیست بود و از وقتی که ۶ ساله بودم هر روز من را به زمین تمرین می برد و به من فوتبال بازی کردن را یاد می داد. در آن سن و سال با برادرها و دوستانم بازی می کردم من از آنها کوچکتر بودم و این برای من هیجان انگیز بود. اولین بار در تیم هیات فوتبال بوشهر بازی کردم.

همیشه در همه جا مثل مدرسه و خیابان فوتبال بازی می کردم، چون عاشق فوتبال بودم.

طرفدار تیم ملی والیبال ایران

من فقط به فوتبال پرداختم اما تماشای دیگر ورزش ها مثل والیبال و بسکتبال NBA را هم دوست دارم. در بین تیم های والیبال، طرفدار تیم ملی ایران هستم و در بسکتبال NBA تیم لیکرز را دوست دارم.

اگر فوتبالیست نمی شدم دوست داشتم پلیس و کارآگاه شوم. دوست دارم بفهمم که چه اتفاقی افتاده است دنبال کردن توالی اتفاقات را دوست دارم.

علی دایی یک اسطوره است

بعد از اینکه علی دایی من را از تیم ایرانجوان بوشهر به باشگاه بزرگ پرسپولیس دعوت کرد برای من اتفاق بزرگی بود. او تا زمانی که کریستیانو رونالدو رکورد او را نشکسته بود بهترین گلزن جهان بود و برای ما مانند یک اسطوره است.

حمایت خانواده

خانواده من بهترین حامیان من هستند و همیشه چه در داخل زمین و چه در بیرون زمین از من حمایت کرده اند و این مهمترین نکته برای من است.

ویژگی های مثبت و منفی

طارمی در خصوص ویژگی های مثبت و منفی خود گفت: ویژگی مثبت من این است که به همه احترام می گذارم و ویژگی منفی هم این است که زود عصبانی می شوم. از اینکه کسی کار خود را درست انجام ندهد عصبانی می شوم.

رختکن مهمترین فاکتور در فوتبال است. بازیکن ها باید با هم مثل برادر باشند و برای هم بمیرند و برای هم مبارزه کنند. چون در طول سال شاید ما یکدیگر را بیشتر از خانواده‌هایمان می‌بینیم.

به همین خاطر ما احساسات، اتفاقات خوب و اتفاقات بد را باهم تجربه می‌کنیم. اگر ما به هم نزدیک باشیم، تیم هر سال می‌تواند قهرمان شود و این خیلی مهم است.

مجری این برنامه هم در پایان به طارمی گفت: ممنونم و به خانه خوش آمدی.