تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3738044
شناسه : 3738044
تاریخ :
مدیران دستگاه‌های اجرایی به تعهدات و توزیع اعتبارات عمل کنند اقتصاد ایران: سقز_رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به تعهدات و توزیع مناسب اعتبارات بخوبی عمل کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر محمدی ظهر یکشنبه در نشست با نماینده مردم سقز در مجلس شورای اسلامی که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: سقز دومین شهر استان است و باید مدیران برای توسعه آن تلاش کنند.

وی افزود: نیاز است مدیران دستگاه‌های اجرایی به تعهدات و توزیع اعتبارات بخوبی عمل کنند.

مقیاسی، مدیر کل دیوان محاسبات استان هم بر تسریع در برگزاری مناقصه‌ها و ضرورت شروع پروژه‌ها تاکید کرد.

فرماندار شهرستان سقز نیز در این نشست بر ضرورت شروع پروژه روکش و بهسازی آسفالت محور سقز- مریوان، تسریع در ۴ خطه کردن راه سقز- بانه، اتمام جاده سوته- بانه و تکمیل ساختمان فرمانداری، جذب اعتبار مناسب برای عملیات محوطه سازی فرودگاه سقز و همچنین پیگیری راه آهن میاندوآب – سقز تاکید کرد.

جعفر توان جعفر توان خواستار عمل به تعهدات شرکت آب منطقه‌ای کردستان برای آسفالت ۱۲ کیلومتر راه‌های روستایی پشت سد چراغ ویس و همچنین اجرای روکش‌های آسفالت توسط راهداری و ادامه روند نهضت آسفالت راه روستایی شد.

اتمام هتل ورزش و سالن سقف بلند ورزشی شهر صاحب و شروع به ساخت سالن رزمی مرحوم فریار امینی پور، اتمام سالن ورزشی شهید ترکمن و مرمت بازار سقز نیز به عنوان مطالبات مردم سقز در این جلسه مطرح شد.