تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3738025
شناسه : 3738025
تاریخ :
توقیف ۷۵۶ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در استان البرز اقتصاد ایران: کرج- فرمانده انتظامی البرز گفت: ۷۵۶ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در اجرای ششمین مرحله طرح ایمنی و آرامش پلیس راهنمایی و رانندگی این استان توقیف شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به توقیف ۷۵۶ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در استان البرز اظهار کرد: ششمین مرحله طرح ایمنی و آرامش پلیس البرز با هدف برخورد قانونی با تخلفات حادثه ساز به مدت ۷۲ ساعت در مناطق مختلف این استان اجرا شد.

وی اضافه کرد: از مجموع وسایل نقلیه توقیف شده در این طرح ۵۷۱ دستگاه خودرو و ۱۸۵ دستگاه موتورسیکلت بوده است.

سردار هداوند در خصوص عملکرد سال جاری برخورد با تخلفات حادثه ساز در استان البرز گفت: طی این مدت ۱۸ هزار و ۹۵۸ دستگاه خودرو و سه هزار و ۳۶۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف شده است.

وی بیان کرد: همچنین در این مدت ۴۳۲ دستگاه وسیله نقلیه متخلف که اقدام به دور دور کردن شبانه و آلودگی صوتی می‌کردند توقیف شده است.

سردار هداوند یاد آورشد: آرامش و آسایش مردم اولویت اصلی پلیس است و این طرح‌ها به صورت مستمر در سطح معابر شهری اجرا خواهد شد.

فرمانده انتظامی البرز تاکید کرد: دور دور کردن، سلب آسایش عمومی، ایجاد آلودگی صوتی اگزوز یا سامانه‌های صوتی وسایل نقلیه جزو مواردی است که پلیس با آنها برخورد خواهد کرد.
وی گفت: این طرح به طور مستمر و به صورت شبانه روزی در حال اجرا است و با تخلفات حادثه ساز اعم از سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکات مارپیچ و عبور از چراغ قرمز به طور قاطع برخورد خواهد شد.

سردار هداوند ادامه داد: طرح برخورد با چنین تخلفاتی تا حصول اهداف پیش بینی شده پلیس که ایجاد نظم ترافیکی و حفظ آرامش مردم است، ادامه دارد.

وی گفت: در چهار ماه اول سال جاری متوفیان ناشی از حوادث رانندگی البرز ۲۱ درصد کاهش و مجروحان ناشی از تصادف ۳۶ درصد کاهش یافته است.