تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : توریسم و گردشگری
لینک : econews.ir/5x3738009
شناسه : 3738009
تاریخ :
توقف موقت مسافرگیری در مترو میدان ولی‌عصر به دلیل آتش‌سوزی اقتصاد ایران: مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو از توقف موقت پذیرش مسافر در ایستگاه میدان حضرت ولی‌عصر(عج) به دلیل وقوع آتش‌سوزی خفیف خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، هادی زند؛ مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو اظهار کرد: به دلیل وقوع آتش‌سوزی خفیف در یکی از اتاق‌های ایستگاه میدان حضرت ولی‌عصر(عج) از ساعت 12 تا اطلاع ثانوی، مسافرگیری در سکو خط 6 این ایستگاه انجام نمی‌شود.

براساس این گزارش، عوامل فنی مترو و آتش‌نشانان در محل حضور دارند و تنها به‌علت حفظ ایمنی بیشتر مسافران و به دلیل انتشار دود، مسافرگیری در این ایستگاه انجام نمی‌شود.

به گزارش تسنیم، جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی درباره حادثه امروز در ایستگاه میدان حضرت ولی‌عصر(عج) گفت: ساعت 11:41 یک مورد آتش‌سوزی در اتاق سیم‌کشی و اتصالات طبقه -1 ایستگاه مترو ولی‌عصر(عج) گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، ماموران آتش‌نشانی خیلی زود راهی محل حادثه شدند و حریق را مهار کردند‌ در حال حاضر عملیات تخلیه دود و ایمن‌سازی در حال انجام است‌.

انتهای پیام/