تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3738004
شناسه : 3738004
تاریخ :
بیش از ۱۳ هزار متر مربع اراضی ملی بندرانزلی رفع تصرف شد اقتصاد ایران: انزلی- فرمانده انتظامی بندرانزلی گفت: بیش از ۱۳ هزار متر مربع اراضی ملی به ارزش ۹۷۲ میلیارد ریال در یکی از خیابان‌های این شهرستان رفع تصرف شد

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ امیر وهاب زاده اظهار کرد: حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است و نیروی انتظامی در برخورد با سودجویان و متخلفانی که نسبت به دست‌اندازی به اراضی ملی و منابع طبیعی اقدام می‌کنند از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی به دریافت خبر تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در یکی از خیابان‌های شهرستان بندرانزلی و آغاز تحقیقات پلیس در این زمینه اشاره کرد و گفت: مأموران پلیس آگاهی ضمن هماهنگی قضائی با کارشناس اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی تصریح کرد: در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد، فردی ۱۳ هزار و ۶۸۷ متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله سیم‌خاردار و پرچین محصور کرده است.

این مقام انتظامی از معرفی متهم ۵۶ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و بیان داشت: کارشناسان ارزش اراضی رفع تصرف شده را ۹۷۲ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ وهاب زاده در پایان بر مبارزه جدی نیروی انتظامی با زمین‌خواران و افرادی که به هر نحوی اقدام به تصرف اراضی ملی می‌کنند، تاکید کرد و از مردم خواست در صورت اطلاع یا برخورد با این موارد، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.