تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3738001
شناسه : 3738001
تاریخ :
جزئیات پیش‌فروش بلیت پروازهای اربعین ۴ ایرلاین + جدول اقتصاد ایران: انجمن شرکت‌های هواپیمایی جزئیات پیش‌فروش بلیت پروازهای ۴ ایرلاین داخلی برای ایام اربعین را منتشر کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مطابق اعلام انجمن شرکت‌های هواپیمایی ایران 4 ایرلاین داخلی بلیت پروازهای اربعین را به‌صورت حضوری و آنلاین (دفاتر فروش و سایت ایرلاین‌ها) طی 15 تا 17 مرداد عرضه خواهند کرد.

بر این اساس هواپیمایی آسمان پروازهای اربعین در مسیر رفت و برگشت تهران-نجف را از طریق سایت این شرکت فردا 15 مردادماه عرضه خواهد کرد.

هواپیمای ماهان بلیت پروازهای تهران-بغداد-تهران و کرمان-بغداد-کرمان به‌صورت اینترنتی و پرواز رفت و برگشت مشهد-بغداد را از 16 مرداد از طریق دفاتر این شرکت در کرمان، تهران و مشهد می‌فروشد.

هواپیمایی کیش نیز پروازهای رفت و برگشت تهران-نجف، کیش-نجف، مشهد-نجف؛ گرگان-نجف، بندرعباس-نجف و شیراز-نجف را از 16 مرداد از طریق دفاتر آنلاین فروش و سایت خود عرضه خواهد کرد.

هواپیمایی وارش نیز بلیت پرواز ساری-نجف-ساری، تهران-نجف-تهران و رامسر-نجف-رامسر را هم از 17 مرداد از طریق ساخت خود و هم به‌صورت حضور (شهر ساری) عرضه خواهد کرد.

اربعین , اربعین حسینی 1403 ,

انتهای پیام/