تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3737998
شناسه : 3737998
تاریخ :
گروه کُر مادران فرهنگسرای ارسباران عضو می‌پذیرد اقتصاد ایران: گروه کُر مادران فرهنگسرای ارسباران از میان علاقه‌مندان به موسیقی عضو می‌پذیرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گروه کُر مادران فرهنگسرای ارسباران از میان علاقه‌مندان به موسیقی عضو می‌پذیرد. این گروه در ابتدای سال 1403 در فرهنگسرای ارسباران آغاز به کار کرده و در حال حاضر به صورت مداوم و هفتگی در روزهای دوشنبه از ساعت 10 تا 12 به رهبری و مدیریت سعید رضایت به تمرین می‌پردازد.

این کلاس هر هفته با تمرین‌های آرامش‌بخش و مدیتیشن آغاز می‌شود و پس از آن با انجام تمرین‌های تخصصی تنفس و صداسازی، شرکت‌کنندگان صدای خود را گرم می‌کنند. در طول کلاس مبانی تخصصی موسیقی به صورت گوشی و تجربی به بانوان آموزش داده می‌شود و به وسیله این آموزش‌های تخصصی، صدای بانوان و گوش موسیقیایی و شناخت آنها از ریتم تقویت می‌شود. در نیمه دوم کلاس که جذاب‌ترین بخش آن برای اعضاست، به تمرین و خوانش گروهی قطعات اصیل و ماندگار موسیقی ایران پرداخته می‌شود.

 

گروه کُر مادران با هدف تقویت عزت نفس و خودباوری و شکوفایی بانوی ایرانی تشکیل شده و رسالت آن ایجاد حال خوب برای زن ایرانی است. به دلیل چالش‌برانگیز بودن و فشردگی تمرینات کلاسی، جامعه هدف این گروه رده سنی 25 تا 65 سال است و به بانوان با رده سنی بالاتر حضور و شرکت در این کلاس‌ها توصیه نمی‌شود.

گروه کر مادران فرهنگسرای ارسباران در بدو تاسیس با استقبال چشمگیر بانوان مواجه شد و در حال حاضر 100 عضو فعال دارد و همچنان پذیرای بانوان علاقه‌مند به عضویت در گروه است.

بانوان گرامی برای عضویت رایگان می‌توانند روزهای دوشنبه ساعت 9:45 به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

انتهای پیام/