تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3737985
شناسه : 3737985
تاریخ :
خدمات ارزشمند دولت سیزدهم در همدان بی نظیر بود اقتصاد ایران: همدان-استاندار همدان گفت: خدمات ارزشمند دولت سیزدهم در همدان بی نظیر بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر یکشنبه در مراسم قرعه کشی واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهرستان ملایر در شهرهای سامن و زنگنه و تحویل قرارداد در شهرهای جوکار و ازندریان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهید مقاومت اسمایل هنیه که توسط اشقیاء به شهاذت رسید اظهار کرد: شهید رئیسی طی ۳۲ ماه خدمت آثار و خدمات ارزشمند را برای ما به جا گذاشت.

استاندار همدان افزود: این برنامه واگذاری نشان از ارزش و اهمیت فرماندار و دغدغه ایشان در حوزه خدمت به مردم و حوزه مسکن است.

وی با بیان اینکه فرماندار ملایر طی ۳۰ ماه دغدغه مند در حوزه مسکن تلاش کردند افزود: از همراهی دستگاه‌های استان و شهرستان تشکر می‌کنم کار برای تأمین مسکن کار سختی بود.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه ما در طول این ۴۵ سال الحاق زمین را به این شکل نداشتیم و در ملایر جز اقدامات نادر بود تصریح کرد: یکی از اقدامات زمان بر و پر تلاش بود و دولت که پول نداشت و باید در قالب توافق این انجام می‌گرفت که با تلاش به ثمر رسید و به اندازه یک چهارم به ملایر با افزوده شدن دو شهرک اضافه خواهد شد.

وی با بیان اینکه به برکت شهید رئیسی نامگذاری این دو شهرک به نام شهید رئیسی و خادم رضا خواهد بود تاکید کرد آنچه که لازم است در ادامه مسیر انجام شود موضوع تصویب آن در معماری و شهرسازی است و امیدواریم هر چه سریع‌تر این الحاق انجام شود و اینجا لازم است نمایندگان مجلس کمک کنند در این مسیر این مطالبه مردمی را داشته تا از وزیر هر چه سریع‌تر این مسیر را دنبال کرده و به نتیجه برسد.

قاسمی‌فرزاد افزود همه مقدمات آن انجام شده فقط یک جلسه شورا باید گذاشته شود و ما بقی اقدامات پیگیری و دنبال شود.