تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3737951
شناسه : 3737951
تاریخ :
خللی به فضاهای فرهنگی در قزوین وارد نشده است اقتصاد ایران: قزوین- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین با رد برخی گمانه‌زنی‌ها و شایعات گفت: در سه سال گذشته نه‌تنها خللی به فضاهای فرهنگی استان وارد نشده بلکه شاهد افزایش فضا بوده‌ایم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حسین براتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به طرح برخی مسائل در سطح استان قزوین در رابطه با واگذاری فضاهای فرهنگی در استان قزوین اظهار کرد: در سه سال گذشته نه‌تنها خللی به فضاهای فرهنگی استان قزوین وارد نشده بلکه شاهد افزایش فضا نیز بوده‌ایم.

وی تأکید کرد: واگذاری عمارت سردار مفخم به حوزه هنری بر اساس نگاه ارشد استان و در جهت تربیت نسل جدید برای حوزه فرهنگ و هنر در استان بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: با واگذاری این ساختمان خللی در فعالیت‌های فرهنگی و هنری استان قزوین ایجاد نشده و تا به امروز نیز تلاش کردیم تا فعالیت‌های فرهنگی در قزوین منقطع نشود.

وی اضافه کرد: ساختمان قرآن و نهج‌البلاغه این اداره کل نیز تا به امروز در اختیار حوزه علمیه بوده که تاریخ تعهد آن منقضی شده و در تلاش هستیم تا با کمک دستگاه‌های مرتبط و استانداری کار نقل و انتقال این ساختمان به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نهایی شود و بتوانیم فضاهای فرهنگی استان را در اختیار مجموعه‌های فرهنگی قرار دهیم.

براتی ادامه داد: در ماجراهای اخیر و اعتراض به واگذاری ساختمان سردارمفخم به حوزه هنری و انتصاب آن به تعطیلی هنرستان هنرهای زیبا برخی افراد ناشکیبایی به خرج داده و در اظهارنظر تعجیل کردند.

وی ادامه داد: این افراد به دلیل عدم اشرافیت به جزئیات و برنامه‌های فرهنگی و هنری استان قزوین اظهارنظرهایی کردند که صحیح نبود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در پایان یادآور شد: امیدواریم در آینده افراد در اظهارنظرها دقیق‌تر عمل کرده و منطبق با شرایط و با اطلاعات کامل اظهارنظر کنند.