تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3737938
شناسه : 3737938
تاریخ :
دستگیری۴ سارق و کشف ۲ فقره سرقت در شهرستان طبس اقتصاد ایران: بیرجند-فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: مأموران انتظامی ۴ نفر سارق را دستگیر و۲ فقره سرقت را در این شهرستان کشف کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس حسنی ظهر یکشنبه در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اعلام وقوع ۲ فقره سرقت در سطح شهرستان طبس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ عباسپور شهرستان طبس با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ۴ نفر سارق سابقه دار را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس بیان داشت: متهمان دستگیر شده ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند اما با رو به رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به یک فقره سرقت موتورسیکلت و یک فقره سرقت منزل اعتراف کردند و همچنین اموال مسروقه نیز از مخفیگاهشان کشف شد.

سرهنگ حسنی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.