تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3737929
شناسه : 3737929
تاریخ :
قاتل متواری مسلح در دورود دستگیر شد اقتصاد ایران: خرم‌آباد - فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری قاتل مسلح متواری در شهرستان دورود خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی ظهر یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل دو نفر با استفاده از سلاح گرم در اول تیرماه امسال در یکی از روستاهای شهرستان دورود، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور مأموران پلیس آگاهی و انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله با تشکیل تیم ویژه‌ای با حضور فرمانده، جانشین، مأموران آگاهی، اطلاعات، فتا و انتظامی شهرستان دورود ابعاد موضوع به‌صورت میدانی بررسی و با تلاش شبانه‌روزی و با اقدامات فنی و علمی، پس از مدت کوتاهی قاتل متواری را شناسایی و درحالی‌که سه نفر از اعضای خانواده مقتولان را برای رضایت به گروگان گرفته بود با تلاش مضاعف مأموران و اقناع‌سازی قاتل، در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و گروگان‌ها صحیح‌وسالم آزاد شدند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه یک قبضه سلاح جنگی و دوتیغه خشاب استفاده شده در ارتکاب جرم کشف شده است، گفت: قاتل که ۴۴ سال سن دارد، در تحقیقات صورت‌گرفته به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

سردار الهی با تأکید بر اینکه مردم عزیز همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بیان داشت: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت شهروندان و برخورد با مجرمان و هنجارشکنان از هیچ‌گونه تلاشی فروگذار نخواهد کرد.