تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3737900
شناسه : 3737900
تاریخ :
آی سی یو ۲۰ تختخوابی بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر بهره برداری شد اقتصاد ایران: اصفهان- رئیس بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر گفت: بزودی از بخش آی سی یو ۲۰ تختخوابی در بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر بهره‌برداری خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

فرج‌اله باوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تاکنون برای رفاه حال مراجعین به این بیمارستان اقدامات مناسب و مؤثری صورت گرفته است، اظهار داشت: روزانه ۴۰۰ نفر ویزیت پزشک عمومی، ۱۶۰ نفر ویزیت تخصصی و ۳۰ نفر بستری به طور متوسط در این بیمارستان انجام می‌شوند.

وی با اشاره به نجات جان بیمار با ترومای نافذ و بسیار خطرناک به قفسه سینه در بیمارستان گلدیس افزود: انجام عمل موفقیت آمیز جراحی فوق سنگین خارج کردن تومور مغزی و همچنین عمل جراحی تعویض مفصل زانو برای اولین بار در این بیمارستان با موفقیت انجام شد.

رئیس بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر تجهیز اتاق عمل بیمارستان به دستگاه الکترو کوتر را یکی از اقدامات این بیمارستان دانست و تصریح کرد: خرید و نصب دستگاه پمپ سرنگ اتاق عمل، دستگاه بیهوشی اتاق عمل، دستگاه ساکشن پورتال، دستگاه الکترو شوک و همچنین تجهیز اتاق عمل به دستگاه الکتروکاردیو از دیگر اقدامات انجام شده در این بیمارستان است.

باوری اجرای پروژه کابل کشی فشار قوی بمنظور راه‌اندازی چیلر ۲۰۰ تنی بیمارستان از پروژه‌های عمرانی این بیمارستان برشمرد و عنوان کرد: نصب سیستم اعلان و اطفا حریق، بهسازی تهویه اتاق دیزل ژنراتور، نوسازی و تعمیر سایت امحا زباله‌های عفونی و همچنین خرید و راه‌اندازی دو دستگاه اگزاست فن دیالیز از دیگر پروژه‌های این بیمارستان بوده است.

وی با اشاره به کاشت گل و گیاه و بهینه سازی فضای سبز بیمارستان اضافه کرد: نصب اولین آلاچیق در محوطه بیمارستان جهت رفاه همراهان و مراجعین بیمارستان انجام شد.

رئیس بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر با اشاره به تعمیرات و توسعه بخش اورژانس این بیمارستان از ۲۰ تخت به ۳۶ تخت، یادآور شد: بزودی از بخش آی سی یو ۲۰ تختخوابی در بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر بهره‌برداری خواهد شد.

باوری با بیان اینکه سه دستگاه چیلر آب خنک بیمارستان از بیست سال پیش تاکنون تعمیرات اساسی نشده بود و این تعمیرات انجام شد، مطرح کرد: پروژه تعمیرات و توسعه بخش سی سی یو ۱۴ تخت به مساحت تقریبی ۴۰۰ متر در حال انجام است.