تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3737890
شناسه : 3737890
تاریخ :
امروز زمان یک انقلاب بزرگ حقوقی فرا رسیده است اقتصاد ایران: معاون هماهنگ کننده کل سپاه گفت: امروز نظام حقوقی منبعث از تمدن غربی امتحان خود را پس داده است و امروز زمان یک انقلاب بزرگ حقوقی فرا رسیده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش مدافعان حقوق بشر انقلاب اسلامی طی سخنانی گفت: در نظام حقوقی غرب دفاع از سرزمینی که غصب و تصرف شده تروریسم است و تجاوز و اشغال سایر سرزمین‌ها دفاع مشروع است.

نقدی افزود: در این نظام حقوقی ترور و کشتن افراد بیگناه مشروع و کشتن و مثله کردن نیروهای امنیتی در کف خیابان نامشروع است. براندازی و کودتا علیه یک دولت دموکراسی است و ما که بیش از ۴۴ انتخابات در این کشور برگزار کرده‌ایم و مسئولان را با رأی مردم انتخاب می‌کنیم دیکتاتور هستیم.

وی اظهار داشت: در این نظام حقوقی کشتن بیش از ۱۴ هزار زن در طول ۱۰ ماه دفاع، مشروع است آن وقت اگر یک خانم به دلیل بی انضباطی در خیابان به مقر پلیس برده شود و در آنجا بر اثر بیماری فوت شود باید تمام دنیا به خروش درآید. امروز وقت آن رسیده است که همه حقوقدانان آزادی‌خواه جهان علیه این ظلم فراگیر و نظام ظالمانه غربی با یکدیگر متحد شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه خطاب به آمریکایی‌ها گفت: شمایی که همه دنیا را برای فوت یک خانم در مقر نیروی انتظامی ما به آتش می‌کشید که هیچ سندی هم مبنی بر قتل او وجود ندارد و هر مقامی هم این موضوع را به عنوان قتل بیان کرده باید تحت تعقیب قرار بگیرد، باید در دادگاه بگویی که موضع تو در قبال قتل ۱۳ هزار زن فلسطینی چیست؟

وی افزود: شما در کنگره خودتان ۷۰ بار برای یک تروریست کودک کش سرپا ایستادید و او را تشویق و ترغیب کردید برای این کارتان در دادگاه پاسخ دهید.

سردار نقدی با اشاره به برگزاری دادگاه‌هایی علیه جنایات صورت گرفته ضد ملت ایران مانند دادگاه منافقین و دادگاه شهدای مدافع حرم عنوان کرد: جای جای این کشور آثار جنایات آمریکا مشهود است و اینها در حقیقت پرونده‌های مجرمانه آمریکا است.

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه ما ۱۷۰۰۰ شهید ترور داریم، اظهار داشت: امروز پاریس ماوای تروریست‌هایی است که مرتکب این جنایت شدند. امروز در آمریکا و برخی کشورها تلویزیون‌هایی وجود دارد که تبدیل به قرارگاه جنگی شده‌اند و در زمان اغتشاشات آموزش جنگ و مقابله با پلیس می‌دادند و افراد را به کشتن و آتش زدن ترغیب می‌کردند؛ اینها باید در دادگاه پاسخ اقداماتشان را بدهند.

وی عنوان کرد: جنایات بسیاری در کشور ما صورت گرفته است که ما از لحاظ حقوقی از کنار آنها عبور کرده‌ایم و باید برای همه آنها پرونده حقوقی تشکیل دهیم.

سردار نقدی تصریح کرد: امروز نظام حقوقی منبعث از تمدن غربی امتحان خود را پس داده است و امروز زمان یک انقلاب بزرگ حقوقی فرا رسیده است.

وی با بیان اینکه برای جنایات انگلیسی‌ها که باعث مرگ میلیون‌ها ایرانی شدند، چه پرونده‌ای درست کردیم؟ تأکید کرد: ما در عرصه حقوقی و قضائی باید برای این‌ها تشکیل پرونده بدهیم و در بسیج حقوق‌دانان باید با تشکیل پرونده برای این ظالم‌ها، آنان را رسوا کنیم.