تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3737846
شناسه : 3737846
تاریخ :
برگزاری کلاس‌های تقویتی برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت لرستان اقتصاد ایران: خرم‌آباد - معاون اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان از برگزاری کلاس‌های تقویتی برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت این استان از سوی مجمع خیرین «محبت» خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، نورالدین سبزیان صبح امروز یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری کلاس‌های تقویتی برای دانش‌آموزان با بیان اینکه مجمع خیرین حامیان بازمانده از تحصیل «محبت» بیش از ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای برگزاری کلاس‌های تقویتی ویژه دانش‌آموزان بی‌بضاعت در نظر گرفته است، اظهار داشت: باید برنامه‌ریزی دقیقی صورت گیرد تا پوشش این طرح در همه نقاط استان اتفاق بیفتد.

وی به برگزاری این طرح در ۹ شهرستان استان اشاره کرد و افزود: باتوجه‌به تعداد دانش‌آموزان مقطع متوسطه و اولویت‌بندی که خود مجمع انجام داده است این طرح در راستای طرح شهید «محمودوند» در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، دورود، دلفان، سلسله، کوهدشت، الیگودرز، ازنا و پلدختر از اول تا ۲۵ شهریورماه اجرا خواهد شد.

معاون اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته و هدفمند کلاس تقویتی برای دروس ریاضی، علوم و ادبیات فارسی در پایه هفتم و دروس ریاضی، زیست و ادبیات فارسی برای دانش‌آموزان پایه دهم تجربی و انسانی با استفاده از معلمان مجرب برگزار خواهد شد.

منصوره ناصری نماینده مجمع خیرین حامیان بازمانده از تحصیل «محبت» در لرستان هم با دعوت از فرهنگیان و خیران برای عضویت در این مجمع گفت: علاوه بر برگزاری کلاس‌های تقویتی ۲۷۰ بسته آموزشی و لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان هدف توزیع می‌شود و سال گذشته هم ۱۰۰ بسته که ارزشی هر بسته ۷۰۰ هزار تومان بود بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.