تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3737828
شناسه : 3737828
تاریخ :
سیستان وبلوچستان پیشتاز اطلاع رسانی از اقدامات بازرسی کار شد اقتصاد ایران: زاهدان_ مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از پیشتازی این استان در حوزه اطلاع رسانی دقیق و ارائه گزارشات اقدامات فعالیت های حوزه بازرسی کار در کشور خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خلیل احمد سلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: براساس نامه شماره ۷۸۸۵۳ مدیر کل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ۱۳ مردادماه جاری، به ترتیب استان‌های سیستان و بلوچستان، ایلام و خراسان شمالی رتبه‌های اول تا سوم حوزه اطلاع رسانی دقیق و ارائه گزارشات اقدامات فعالیت‌های حوزه بازرسی کار در کشور را به خود اختصاص داده‌اند.

وی ادامه داد: این جایگاه در سیستان و بلوچستان در حالی به دست آمده که این استان از کمبود نیرو در حوزه بازرسی کار برخوردار بوده و بازرسان به صورت هر فصل حداقل یک بار از کارگاه‌های دارای بیش از ۱۰ کارگر بازدید به عمل می‌آورند.

این مقام مسؤول خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۶۰ هزار کارگاه در سیستان و بلوچستان فعال هستند و با توجه به لزوم، کارگاه‌های پر خطر مانند کارگاه‌های ساختمانی، عمرانی و معادن در اولویت بازرسی بازرسان کار قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۲، حوزه بازرسی کار سیستان و بلوچستان جزو پنج استان برتر کشور و امسال تاکنون نیز در حوزه عملکردی پیشتاز استان‌ها بوده است.