تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3737825
شناسه : 3737825
تاریخ :
دستگاه قضایی به تصادف رانندگی در محور چشمه علی دامغان ورود کرد اقتصاد ایران: دامغان- دادستان دامغان گفت: در پی تصادف رانندگی در محور چشمه علی به دیباج دستگاه قضایی به این پرونده ورود کرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی کلامی مقدم صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی دادگستری دامغان از ورود دستگاه قضائی به پرونده تصادف روز گذشته در شهرستان دامغان خبر داد و تاکید کرد: برخورد با مسببان و ترک فعل‌ها صورت خواهد پذیرفت.

وی با بیان اینکه در پی تصادف رانندگی در محور چشمه علی به دیباج سه نفر جان خود را از دست دادند، افزود: تعلل در تکمیل پروژه راه جاده چشمه علی به دیباج و دو طرفه بودن آن منجر به وقوع تصادفات شده است.

دادستان دامغان با بیان اینکه مراتب به سازمان بازرسی نیز اعلام شده است، گفت: نسبت به شناسایی دستگاه‌ها و ارگان‌هایی که در این موضوع قصور، کوتاهی و ترک فعلی داشته‌اند اقدام خواهد شد.

کلامی با بیان اینکه سریعاً متخلفان به دستگاه قضائی برای برخورد قانونی معرفی خواهند شد، گفت: برخورد جدی با متخلفان خواهیم داشت.

وی افزود: این تصادفات سوانح در محور مذکور مسبوق به سابقه بوده و کوتاهی مسئولان امر باعث شده همچنان شاهد و ناظر چنین اتفاقات ناگوار باشیم.