تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3737821
شناسه : 3737821
تاریخ :
برنامه مرحله یک چهارم نهایی/ دوئل ستاره‌های والیبال در المپیک اقتصاد ایران: مرحله یک چهارم نهایی بازی های والیبال المپیک 2024 پاریس دوشنبه برگزار خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، با پایان مرحله گروهی بازی های والیبال المپیک ۲۰۲۴ پاریس، تیم های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات مشخص شدند و از روز دوشنبه ۱۵ مرداد به رقابت با هم خواهند پرداخت.

اسلوونی - لهستان، ساعت ۱۰:۳۰

تیم والیبال اسلوونی در حالی باید رو در روی لهستان قرار بگیرد که در مرحله گروهی عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و توانست در گروهی که فرانسه، صربستان و کانادا حضور داشتند با ۳ پیروزی به عنوان صدرنشین راهی یک چهارم نهایی شود.

لهستان هم در حضور تیم های ایتالیا، برزیل و مصر به عنوان تیم دوم جواز صعود به مرحله بعد را کسب کرد.

ایتالیا - ژاپن، ساعت ۱۴:۳۰

والیبال ژاپن به عنوان تنها نماینده قاره آسیا در این دوره از بازی ها، در مرحله گروهی بعد از تیم های آمریکا و آلمان در رده سوم قرار گرفت اما توانست همراه با برزیل به عنوان دو تیم برتر در رده سوم راهی مرحله حذفی شود.

ایتالیا در این دوره از بازی ها عملکرد موفقی از خود به نمایش گذاشت و توانست با برتری برابر تیم های لهستان، برزیل و مصر در گروه خود صدرنشین شود.

فرانسه - آلمان، ساعت ۱۸:۳۰

والیبال فرانسه به عنوان تیم میزبان امیدهای زیادی برای کسب درخشش در این مسابقات دارد اما دیدار آخر این تیم برابر اسلوونی که با شکست ۳ بر ۲ همراه شد تردیدهایی را در خصوص این تیم به وجود آورد. فرانسوی ها باید به مصاف آلمان بروند که بعد از آمریکا در رده دوم گروه خود قرار گرفت.

آمریکا - برزیل، ساعت ۲۲:۳۰

این دیدار هم از حساسیت های ویژه ای برخوردار است. برزیلی ها در این دوره از بازی ها عملکرد خوبی تا اینجای کار از خود به نمایش نگذاشتند و در حالی که در گروه خود سوم شده بودند به لطف ست های بیشتر به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کردند.

اما تیم آمریکا نمایش بهتری داشت و با ۳ پیروزی برابر آلمان، ژاپن و آرژانتین موفق به صدرنشینی در گروه شدند.