تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3737815
شناسه : 3737815
تاریخ :
اشلوت: نتیجه بازی با منچستریونایتد می‌توانست متفاوت باشد اقتصاد ایران: سرمربی لیورپول می‌گوید شاگردانش باید در کنترل بازی بهتر عمل کنند و از پیروزی تیمش مقابل منچستریونایتد ابراز رضایت نسبی کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرنه اشلوت در پی برتری 3 بر صفر بامداد امروز (یکشنبه - به وقت تهران) شاگردانش مقابل منچستریونایتد در دیداری دوستانه در تور پیش‌فصل آمریکا گفت: ما باید کنترل بازی را بهتر در کنترل داشته باشیم. منچستریونایتد در این بازی موقعیت‌های خیلی خوبی خلق کرد و شایسته کسب نتیجه‌ای بهتر از شکست 3 بر صفر بود. ما از کسب این نتیجه راضی هستیم و گل‌های زیبایی به ثمر رساندیم اما به اندازه کافی بر بازی کنترل نداشتیم، چون منچستریونایتد بارها دروازه ما را تهدید کرد و نتیجه بازی می‌توانست متفاوت باشد.

وی همچنین درباره تور پیش‌فصل اظهار داشت: روی همه رفته تور پیش‌فصل خیلی مثبت و خوبی بود. نتایج چیزی است که همه به آن نگاه می‌کنند، اما بازیکنان ما در تور پیش‌فصل تناسب اندام خود را حفظ کردند و می‌توانند به روشی که ما می‌خواهیم در بازی‌های پرفشار عمل کنند. ما در طول این تور چند گل عالی و چند موقعیت عالی دیدیم و دیدیم که آنها واقعاً سخت کار کردند تا دروازه‌مان را بسته نگه دارند.

سرمربی هلندی لیورپول که اخیراً جانشین یورگن کلوپ در این تیم شد، در بخش پایانی صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: حالا در بازگشت به انگلیس، هفت، هشت یا 9 بازیکن با بازگشت از تعطیلات تابستانی به جمع ما اضافه می‌شوند. بنابراین جالب است که ببینیم این بازیکنان چگونه در تیم جا می‌افتند و اینکه بتوانیم در اسرع وقت از آنها استفاده کنیم. ما باید در دو هفته آینده سخت کار کنیم تا برای بازی با ایپسویچ‌تاون (اولین بازی‌شان در فصل جدید لیگ برتر) آماده شویم.

انتهای پیام/