تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3737765
شناسه : 3737765
تاریخ :
سواحل استان بوشهر متلاطم می‌شود اقتصاد ایران: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: تا اوایل وقت فردا با تداوم وزش بادهای شمالی، سواحل استان بوشهر متلاطم خواهد بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد تا اوایل وقت فردا با تداوم وزش بادهای شمالی، سواحل استان متلاطم خواهد بود ضمن اینکه از روز سه شنبه تا پایان هفته با جنوبی شدن جریانات، شرجی و رطوبت هوا در سطح استان افزایش خواهد یافت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: همچنین طی این مدت در نواحی جنوبی استان، در برخی از ساعات افزایش پوشش ابر پیش بینی می‌شود.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و در ساعاتی از ظهر امروز در برخی نقاط همراه با گردوخاک خواهد بود.

محمدی تصریح کرد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت و امروز تا اوایل وقت فردا روی دریا در برخی ساعات ۱۶ تا ۴۴ گاهی تا ۵۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: ارتفاع موج دریا امروز ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتی‌متر و از فردا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.