تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3737747
شناسه : 3737747
تاریخ :
۳۳ دستگاه اکسیژن ساز به مددجویان کمیته امداد اصفهان اهدا شد اقتصاد ایران: اصفهان – معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان اصفهان گفت: با مشارکت خیران نیک اندیش ۳۳ دستگاه اکسیژن ساز به بیماران تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان اهدا شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

هادی بنایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با مشارکت نیکوکاران ۳۳ دستگاه اکسیژن ساز به ارزشی بالغ بر ۶۷۰ میلیون تومان تهیه و به بیماران تحت حمایت این نهاد اهدا شد.

وی با بیان اینکه نیکوکاران نقش مهمی در خدمت رسانی مطلوب به جامعه هدف تحت حمایت دارند، ادامه داد: با کمک‌های خیران برای توانمندی و کاهش دغدغه‌های مددجویان بیمار خاص و صعب العلاج تلاش می‌کنیم که با وجود درد و رنج ناشی از بیماری، به زندگی پر از امید خود ادامه دهند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان اصفهان با تاکید براینکه اهمیت به درمان بیماران خاص و صعب العلاج تحت حمایت باعث کاهش آلام آنها خواهد بود، افزود: طی سه ماهه اول امسال برای کمک به تأمین تجهیزات درمان ۶ هزار و ۲۶۹ نفر از بیماران تحت حمایت، بیش از ۴ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه مددجویانی که در مسیر ناهموار بیماری قرار می‌گیرند، نیازمند همراهی ویژه ای در تمام موارد هستند، گفت: علاوه بر ارائه کمک هزینه خرید انواع تجهیزات درمانی، توانبخشی، عصا، تشک، تخت و … در دو سال اخیر با تشکیل صندوق حمایت از بیماران صعب العلاج زیر نظر وزارت بهداشت و سازمان بیمه سلامت، خدماتی که بیمه پایه و تکمیلی پوشش نمی‌دهند، در اختیار بیماران نیازمند قرار گرفته است.