تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3737721
شناسه : 3737721
تاریخ :
روزهای سخت رژیم جنایتکار اسرائیل؛ مجازات حتمی است اقتصاد ایران: یک کارشناس مسائل بین‌الملل نوشت: مطالبه به‌حق امروز مردم ایران و‌ تمام محور مقاومت این است که رژیم پاسخ درخوری در خصوص اقدامات دیوانه‌وارش در منطقه بگیرد و حتما همانطور که رهبری معظم انقلاب فرمودند مجازات سختی در انتظار عوامل این رژیم خواهد بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، مصطفی فرح‌بخش کارشناس‌ارشد مسائل بین‌الملل طی یادداشتی به وقایع پیرامون ترور شهید اسماعیل هنیه و مطالبه‌ی جامعه برای پاسخ به این اقدام پرداخته است.

وی نوشته است:

این روزها پس از ترور رهبر عزیز مقاومت فلسطین یعنی شهید اسماعیل هنیه و محافظ شهیدش که از مهمترین و کلیدی‌ترین افراد جبهه مقاومت بود بدرستی بحث خونخواهی از قاتلین سفاک ایشان مطرح است.

رژیم صهیونیستی بیش از 40 هزار نفر را بصورت کشتار جمعی در جنگ از بین برده که بیش از نیمی از آنها کودکان بودند؛ اسراییلی‌ها در مقابل گروه کوچکی به‌نام حماس هزینه‌ها و شکست بدی متحمل شدند و از فشار همین موارد روی به کشتار و نسل‌کشی مردم عادی آورده و آب و غذا و دارو وحتی اینترنت را به روی مردم بی‌دفاع بسته و اقدام به نسل‌کشی می‌کنند.

پیرامون همین موضوع چند نکته‌ای را یادآور می‌شوم:

رژیم صهیونیستی قافیه را باخته و فقط در مواجهه بایک گروه کوچک مردمی مقاومت به نام حماس  حدود 300 روز است که می‌جنگد و چون دست و پایش بسته شده فقط و فقط به جنایات جنگی و نسل‌کشی مشغول است.

امروز بیش از هر زمان دیگری مظلومیت ملت بی‌دفاع غزه، کشتار کودکان بی‌گناه و مردم آواره و حتی بمباران بیمارستان‌ها چهره واقعی رژیم منحوس را به ملت‌های جهان نشان داده و برای اولین‌بار در تاریخ تمامی ملت‌ها از غرب و شرق در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده و مشروعیت آنها را زیر سوال برده و بیشتر باعث شد که برخی کشورهای هم‌پیمان اروپایی نیز فلسطین را به رسمیت بشناسند.

از طرفی رژیم صهیونیستی چاره‌ای به‌جز ادامه جنگ ندارد و بهترین روش،گسترش جنگ به جبهه‌های دیگر مثل لبنان، سوریه، ایران و حتی عراق است که هم‌پیمانانش را هم به کمک بطلبد جنگ را طولانی و خود را حفظ کند.

از این رو ایران در وهله اول پس از حمله به سفارتش در عملیات وعده صادق با قدیمی‌ترین تکنولوژی‌های خودش بدون حتی کشتن مردم عادی، گنبد آهنین اسرائیل را به چالش کشیده و اراضی اشغالی را با موشک‌های قدیمی‌اش کوبید و نشان داد هروقت بخواهد با توان نظامی‌اش می‌تواند اراضی اشغالی را شخم بزند و امروز با توجه به شرایط موجود به‌نظر می‌رسد حمله به رژیم صهیونیستی می‌تواند ابزاری برای مذاکرات پیش رو باشد همانطور که ما همه گزینه‌های‌مان در مقابل دشمن روی میز است.

یک راهبرد مهم و اساسی در این‌زمینه می‌تواند حمله همه‌جانبه جمهوری اسلامی ایران و طبق قانون ملل متحد پاسخ مشروع و حق دفاع از خود باشد که این مسئله می‌تواند هم‌زمان در امتیازگیری‌های بسیار خوب در مذاکرات احتمالی پیش رو از طرف غربی هم مد نظر قرار گیرد.

به هر صورت مطالبه به‌حق امروز مردم ایران و‌ تمام محور مقاومت این است که رژیم پاسخ درخوری در خصوص اقدامات دیوانه‌وارش در منطقه بگیرد و حتما همانطور که رهبری معظم انقلاب فرمودند مجازات سختی در انتظار عوامل این رژیم خواهد بود و حتما روزهای پیش رو روزهای سختی برای اسرائیل جنایتکار است.

انتهای پیام/